środa, 16 grudnia 2015

#2 czyli ranking 10 ulubionych świątecznych piosenek

Nie wiem czy kiedykolwiek spotkałam osobę, która nienawidziłaby grudnia, świątecznej atmosfery, zapachu pierniczków i piosenek świątecznych, które ja uwielbiam całym sercem i szczerze powiedziawszy mogłabym ich słuchać już od października (nigdy nie jest za wcześnie na piosenki świąteczne PAMIĘTAJCIE!). Na szczęście do końca listopada/ początku grudnia powstrzymuje się od oddawania się tej przyjemności, ponieważ mój mózg pod wpływem tych cudownych zimowych melodii zamienia się w pierniczek i jedyne o czym myślę to święta i jedzenie świątecznego jedzenia. 
Na szczęście mamy już grudzień, w przyszłym tygodniu święta, więc mogę ich słuchać od rana do wieczora bez śmieszków ze strony mojego chłopaka, który niestety uważa, że listopad to jednak trochę za wcześnie na słuchanie mojej świątecznej playlisty ://

#10
#9

#8

#7

#6

#5

#4

#3

#2

#1
(uwielbiam tego pana całym sercem, więc nie mógł pojawić się tylko raz)

Tak wiem, że nie ma tu niczego polskiego, ale niestety polskie piosenki świąteczne jakoś nigdy mi nie podchodzą i nie urzekają mnie tak bardzo jak te angielskie. Dla mnie są jakoś za mało klimatyczne i bardzo rzadko ich słucham :))

~ a tak abstrahując od tematu świątecznych piosenek, może mi ktoś polecić fajne świąteczne filmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz